28 Mart 2011 Pazartesi

Gemiler Batar

duramıyorum

üstüme bir şeyler eskitip bu mevsimlerde duramıyorum

yelkenlerimi bozkırlarda açarım ben de bir bilsem bunu

sanki sabahları bir coğrafyayı terk etmişim de mutluyum

kendimin üstesinden gelemiyorum.

yalnızım diyorum kurban olduklarım dağılıyorum diyorum

bir cümleyi tekrarlıyorum desen soluyorum bir de sen dur

bir konuya daha değiniyor aslında ayrılıklar ama çaktırmıyorum

kimsenin uzaktan yakından alakası yok. ellerim dans edince

ben bir istifayı hazırlarım kendime arkalardan bakarken oluyor

onlar öyle kalsınlar, sarhoş olmayı anlasınlar, gerçek sansınlar

sevgili ankara, bu gördüğüm şeyler bir elveda mektubu mudur?

ya da gökyüzüyle konuşurken bir insanı ne zannedebilirsem

kendime bir şeyleri açıklayamıyorum

bırakayım diyorum onlar öyle kalsınlar

bırakayım diyorum sarhoş olmayı anlasınlar

bırakayım diyorum bir şeyleri gerçek sansınlar

kendime yetişemiyorum.

Ulrike

(Zonguldak’tan bir öğrenci)

Hiç yorum yok: